Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Σ.Φ.Π. ΑΘΗΝΩΝ-GUERREROS

ΕΜΕΙΣ ΑΝΟΗΤΟΙ?? ΕΣΕΙΣ ΑΝΙΚΑΝΟΙ...

ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ - ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 2-1

Το ποτήρι ξεχείλησε!!!Η ανικανότητα έχει ξεπεράσει κάθε όριο!!!
Ας μην μένουμε για πολύ στις καραμέλες που ήθελαν να μας ''ταίσουν'' καποιοι μέσα απο τη ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ με διάφορες ανακοινώσεις.
Σαν GUERREROS είχαμε απευθύνει 4 ερωτήματα στους υπεύθυνους της ΠΑΕ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ και η μόνη απάντηση που πήραμε ηταν: ''EINAI ANOHTOI'' και γελιογραφίες στο YELLOW POWER!!!
''ΓΕΛΑΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΟΙΟΣ ΓΕΛΑΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ'' λέει ο σοφός λαός μας.
Ας θυμήσουμε λοιπόν ξανά τι γράφαμε στην ανακοινωσή μας:

''...Μια παραίτηση, για λόγους ευθιξίας, δεν είδαμε, παρά μόνο το εξής: <<Τα μέλη του Δ/Σ παραμένουν στη θέση τους μόνο και μόνο για να στηρίξουν την προσπάθεια του προέδρου, όσο αυτή συνεχίζεται και όσο ο πρόεδρος μας θέλει συνοδοιπόρους του>>.
Σε αυτό το σημείο, λοιπόν, θα θέλαμε να θέσουμε τα παρακάτω ερωτήματα προς κάθε κατεύθυνση:
1) Ποιες οι αρμοδιότητες του κάθε μέλους του Δ.Σ. της Π.Α.Ε. Παναιτωλικός;
2) Ποιά μέτρα δράσης έχουν παρθεί για την προστασία της ομάδας, όπως οι ίδιοι αναφέρετε;
3) Γιατί δεν έχει γίνει ορθή διαχείριση του έμψυχου υλικού της ομάδας(παίχτες, προπονητές κ.τ.λ.) τα τελευταία τρία χρόνια και ποιός είναι υπεύθυνος γι’ αυτό;
4) Ποιός χαράζει την επικοινωνιακή πολιτική της Π.Α.Ε. Παναιτωλικός και για ποιό λόγο στην πλειοψηφεία της η Π.Α.Ε. έχει στελεχωθεί με ανθρώπους που δεν ειχαν ουτε καν συναισθηματική σχέση με τον Παναιτωλικό, πριν την έλευση του κ. Κωστούλα;''

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εύχομαι μια φορά να εισακουστούμε και εμείς όχι μόνο οι άλλοι οι ανίκανοι η βολεψακιδες billis

Ανώνυμος είπε...

mravo stous guerreros gia akomi mia fora..mono aytoi mporoun na ta allaksoun ola. tsikis..

Ανώνυμος είπε...

μαλακίες τρελές!! που ήταν οι guerreros στο πιο κρίσιμο ματς της χρονιάς;;
να μιλήσουν τα παιδιά που πήγαν τόσα χιλιόμετρα ναι! αλλά να μιλάνε κι οι άλλοι απ την Αθήνα πάει πολύ. Στη γωνία περιμένουν ΠΑΝΤΑ να την πουν σε όλους. Μάλλον χαίρονται με τις αποτυχίες γιατί βρίσκουν τις ευκαιρίες που θέλουν μπας και προβληθούν.
Τέλος πολύ κακώς Λευτέρη που δίνεις βήμα σε μια ομάδα οπαδών εκτός και είσαι κι εσύ μέσα στην ομάδα.
Απ ότι κατάλαβα δεν σας νοιάζει ούτε το μπαράζ αφου προτιμάτε να μην ανεβούμε...

Ανώνυμος είπε...

epeidei eimai apo autous pou pigane filaraki 10:59 kai esy kanapedaki ,ai sto diaolo kai akoma parapera pou tha mas peis ti na kanoune oi opadoi.

Ανώνυμος είπε...

Η Ελευθερία της γνώμης του καθενός είναι ανεπηρέαστη εγώ είμαι Παναιτωλικς και τίποτε άλλο και το έχω αποδείξει με της πράξης μου δεν μπορεί κανένας μα κανένας φιλέ μου που δεν σε ξέρω και γράφεις ανώνυμα να με βάλεις σε ένα καζάνι και να με αλέθεις . Συγγνώμη εάν γίνομαι λίγο καυστικώς αλλά βλέπω ότι είσαι λίγο άδικος στης επιθέσεις σου . Νασαι καλά

Ανώνυμος είπε...

αδερφέ 3:13 αφου πήγες μπορείς άνετα να μιλάς και να βρίζεις όχι εμένα τους παίχτες τη διοίκηση το θεό τον ίδιο.
ΑΛΛΑ οι γκερέρος μας έχουν πρήξει με τις ανακοινώσεις τους και τον "αγώνα" τους ενάντια σε όλους. Ποιοί είστε ρε;; Που ήσασταν στο ντέρμπι;; Στον καναπέ σας;;
Εγώ λοιπόν σαν απλός φίλαθλος πού έχω διακαίωμα γνώμης μπορώ να κατακρίνω όποιον γουστάρω, οπότε ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ τους Αθηναίους καναπεδάκηδες.
Λεπτομέρεια: ήμουν κι εγώ στη Δράμα....(ρε πούστη μου πως μου ξέφυγε...)

Ανώνυμος είπε...

panetolikosathegu:
olo malakies eiste k oi men k oi de..krima