Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Εγώ πόλεμο;;;


 Του Λευτέρη Σαρελάκου

ΠΟΛΥΣ ΝΤΟΡΟΣ έγινε τις προάλλες για μια αναφορά μου στην ΕΡΑΣΠΟΡ για την μεταγραφή του Ιταλού αμυντικού ΑΚΟΥΑΡΟ από την Καρλσρούη. Κάποιοι...φίλοι της διοίκησης ή κολλητοί κάποιων συμβούλων ή έχοντες μπαμπάκια στα αυτιά για να ακούν ότι.. γουστάρουν, μετέφεραν ότι έβγαλα...σκάρτη την μεταγραφή του ποδοσφαιριστή πριν ακόμα τον δούμε στο γήπεδο
Εγώ βέβαια το μόνο που έκανα, ήταν όταν έμαθα για την μεταγραφή να κάνω αυτό που έπρεπε να κάνει η διοίκηση. Τηλεφώνησα στον συνάδελφο και συμπατριώτη μας Ανδρέα Ναούμη να τον ρωτήσω τι μέρος του λόγου είναι ο υψηλόσωμος αμυντικός. «Ένας από τους λόγους που υποβιβάστηκε η ομάδα της πόλης μου ήταν η παρουσία του Ακουάρο στην άμυνα», ήταν το σχόλιο του συναδέλφου, ο οποίος πρόσθεσε «Καλά ένας από την διοίκηση δεν μπορούσε να μου τηλεφωνήσει και να με ρωτήσει;». «Στρίβει; Είναι καλός παίκτης;», αυτό ακριβώς είπα στον αέρα με την σύμφωνη γνώμη του Ανδρέα και μάλιστα νωρίτερα είχα στείλει μήνυμα στον Μάκη Μπελεβώνη να τον ενημερώσω για τα καθέκαστα...
Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις.. ο διευθύνων σύμβουλος μου τηλεφώνησε για να μου κάνει τα παράπονα του. Για να είμαι ειλικρινής σε ήπιο τόνο και περισσότερο υπό μορφή συζήτησης. Κατάλαβε βέβαια τι ακριβώς είχε συμβεί, αλλά αυτό που με πείραξε ήταν η τελευταία του κουβέντα «Λευτέρη το μόνο που θέλω είναι να σταματήσεις να κάνεις...πόλεμο στην ομάδα», μου είπε και μου έφυγε το ακουστικό απ το χέρι!!!
Πόλεμο εγώ, που παρακολουθώ την ομάδα από το 1970 (ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ2-1). Που το 1997 βίωσα όλη την προσπάθεια για την άνοδο στην διοίκηση Χαρδαλιά μεταδίδοντας όλα τα ματς εντός-εκτός. Που μετά τον περιβόητο αγώνα στο Αργός στο τελευταίο ματς με την Ελευσίνα οι φίλαθλοι απογοητευμένοι και αγανακτισμένοι πετούσαν αντικείμενα στον αγωνιστικό χώρο και ο διαιτητής Βαρούχας ήθελε να το διακόψει, εγώ τον παρακάλεσα να μην το κάνει και μπήκα να καθαρίσω και εγώ τον αγωνιστικό χώρο. Εγώ που στα πέτρινα χρόνια ήμουν η φωνή της ομάδας στα ερτζιανά και που χάρη στο δικό μου...ψήσιμο ήρθε ο Ζουρούδης στον σύλλογο και τον έσωσε από τον υποβιβασμό στην Δ Εθνική!!! Εγώ κάνω πόλεμο που μετά τον πανηγυρικό αγώνα της ανόδου με τον Διαγόρα ο κόσμος σε μια συνέντευξη μου στο ΑΧΕΛΩΟΣ TV, με αποθέωσε και με ευχαριστούσε για το πόσο βοηθάω τον σύλλογο, την ίδια ώρα που κάποιοι κάθονταν στο ΠΑΝΚΑΦΕ, κοίταζαν και είχαν μείνει με ανοικτό το στόμα, απορημένοι γι’ αυτό που έβλεπαν... 

Υ.Γ Σε  βρίσκω συμφωνο σε οτι λες Λεύτερη